بدست آوردن پول

از دغدغه های مهم بشر پس از ابداع پول، همیشه کسب بیشتر پول بوده تا زندگی راحتتری رو تجربه کنن. تا به امروز این دغدغه همچنان ادامه داره و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. بدست آوردن پول تکنیک ها و راههای متفاوتی داره و برای هر فردی روش متفاوتی کاربرد داره. بعنوان مثال ممکنه مقدار پول و مدت زمانش برای تو متفاوت از نفر کناریت باشه. و یا شرایط خاصی برای بدست آوردن پول داشته باشی. در ادامه میخوام به بررسی موضوع بدست آوردن پول بپردازم.

همونطور که قبلا هم گفتم برای بدست آوردن هر چیزی باید یک هدف مشخص و اشتیاق داشته باشی و تو خیالت لمسش کنی. جوری که وقتی به اون خواسته فکر میکنی توی بدنت رفلکس ایجاد کنه و از جات بپری و خوشحال بشی. یعنی برخلاف افکار سنتی که میگن اول کار کن بعد پول بگیر، در روش ثروت آموز باید اول فکر کنی بعد پول به دست بیاری. بعبارتی همین حالا که در واقعیت هیچ پولی نداری، باید تجسم کنی که در دنیایی از پول یا همون مقداری که مورد نیازته، بصورت اسکناس در دست گرفتی یا توی حساب بانکیت داری. این نوع تفکر باعث میشه ذهنیتت از حالت منفی نگری یعنی پول نداشتن به حالت مثبت نگری یعنی پول داشتن تغییر کنه. و دنیا دقیقاً چیزی رو بهت میده که داری بهش فکر میکنی. پس به نداشتن فکر نکن. این خیلی مهمه.

مسئله بعدی برای بدست آوردن پول اینه که وقتی هدفت یعنی کسب پول رو مینویسی نمیتونی توی هدفت بگی من پول نامحدود می‌خوام، چون در حال حاضر تو داری به نبود پول فکر میکنی و میخوای جاشو با بدست آوردن پول پر کنی. و از اونجایی که میدونی چقدر پول نداری، باید تعیین کنی که چقدر پول نیاز داری، جمله کمی پیچیده شده مثال میزنم راحت تر متوجه بشی.

فرض کنیم قراره 500.000 تومن اجاره خونه بدی و چند روز بیشتر مهلت نداری. از اونجایی که این مبلغ مشخصه و هدفت پرداخت اجاره خونه ست، ذهنت اجازه نمیده که به یک مبلغ نامحدود فکر کنی. چون از طرف دیگه ای مدام بهت نهیب میزنه که هی، اجاره خونه نزدیکه باید 500 تومن جور کنی!! و این باعث میشه کار خراب بشه. بنابراین حالا که مبلغ مورد نیازت مشخصه، پس به همون مبلغ مشخص فکر کن.

مثال و تمرین برای بدست آوردن پول با کمک قانون جذب

کار بعدی که باید انجام بدی تمرین ذهنی برای نادیده گرفتن “چطور و چه جوری” هستش. خب معمولا اینجور مواقع وقتی قراره چیزی رو که هنوز نداری و راهی برای بدست آوردنش هم نداری، ولی میخوای با این روش ذهنی بدستش بیاری، ضمیر ناخودآگاه مقاومت زیادی نشون میده و مدام میگه، خب این پول از کجا قراره برسه؟ چطوری قراره برسه؟ و در نهایت انقدر درگیرت میکنه تا مهلتت برای جور کردن مبلغ تموم بشه. و این رو باید با یک روش منطقی حلش کنی. یعنی اگر معتقدی که پول در آوردن تنها از طریق انجام کارهای نیست و میشه با فکر کردن هم پول به دست آورد، و باور داری به این قضیه، باید به ضمیرت بفهمونی که دنبال راه و روشش نگرده.

برای اینکه بتونی ضمیرت رو به زانو در بیاری، تنها راه اینه که مدام با خودت تکرار کنی، “من 500 هزار تومن توی حسابم پول دارم، پول درآوردن خیلی راحته، من میتونم روزی 500 هزار تومن با فکر کردن به دست بیارم” وقتی مدام این رو تکرار میکنی ضمیر ناخودآگاهت بعد از چند روز مقاومت کردن خسته میشه و تسلیم میشه. و دقیقا زمانی که تسلیم شد، و با خواسته ت هم جهت شد، شروع میکنه به ایجاد ارتعاش مثبت و ارسال اون به سمت کائنات. در نظر داشته باشه که ضمیر ناخودآگاهت طی سالها زندگی و دیدن تکرار به این روز افتاده بنابراین برای تغییرش باید وقت بیشتری بزاری و نباید انتظار داشته باشی که در عرض یه نصف روز تغییر جهت بده.

پول و هر چیزی که از کائنات طلب میکنی از راه هایی به دستت میاد که اصلا انتظارش رو نداشتی. کلاً در مباحث قانون جذب باید یاد بگیری با هر منطقی که تا به امروز زندگی کردی، همه رو فراموش کنی و آماده پذیرش یک روش و سبک جدید از تفکر باشی، در غیر اینصورت اگر بخوای با ذهن منطقی همه چیز رو تجزیه تحلیل کنی هرگز موفق نمیشی.

در مرحله بعدی، باید نشانه ها رو تشخیص بدی. مثلا ممکنه همین فردا یکی ازت درخواست کنه که باهاش در یک کاری همکاری کنی و مبلغی رو بعنوان دستمزد بگیری.. یا امکان داره تنها با انجام یک معامله به صورت واسطه گری اونو مبلغ رو بدست بیاری. بصورت کلی لازمه که به احساست گوش کنی، و نزاری عقلت موضوع رو پیچیده کنه برات. هر تصمیمی که قلبت میگه انجام بده همون درسته.

همه ما به وجود الله معتقدیم و ایمان داریم، همچنین ایمان داریم که بخشنده ست،  پس شک نکن، خواسته ات رو مطرح کن، و از الله بخواه و خودت رو بسپر بهش. باید با ایمان کامل اینکارو انجام بدی در غیر اینصورت باید روی شک و تردیدت نسبت به خداوند خیلی خیلی کار کنی. انشالله در پست های اینده مطالب و جزئیاتی رو از خود قرآن و کتب دینی میارم، که اگر ذره ای شک در وجودت مونده همونم از بین بره.

و در انتها یادت نره، خداوند همواره در قلبته، و شیطان در ذهنت. به قلبت گوش بده…. تاریکی هر چقدر هم که گسترده باشه، ذره ای نور میتونه شکستش بده. اجازه بده نور قلبت به ذهنت نفوذ کنه.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.