تا به امروز کتاب ها، مقالات، سخنرانی ها و فیلم های مستند بسیاری در خصوص تعریف قانون جذب (The law of attraction) و مزایای این قانون بیان شده و بسیاری از افراد موفق شدن که سیستم قانون جذب رو به درستی درک کنن و ازش نتیجه بگیرن. اما بسیاری دیگر از مردم هم متأسفانه علیرغم تلاش های بسیار موفق به درک قانون جذب نشدن. لذا تصمیم گرفتم برای درک همه جانبه قانون جذب تعریفی ساده و بومی رو ارائه بدم که برای همه قابل درک باشه. شما دوست خوب من، اگه تا امروز هنوز موفق به کشف خودت نشدی، آموزش های ثروت آموز رو دنبال کن تا به ساده ترین روش ممکن بتونی به موفقیت دست پیدا کنی.

پیش نیاز درک قانون جذب

قبل از اینکه تعریفی از این قانون ارائه بدم، ازت می خوام یه مقدار قوه تخیلت رو گسترش بدی و کمی فانتزی تر فکر کنی، دقیقا مثل بچه های خردسال که در دنیایی رویایی زندگی میکنن و تجسم هر چیزی براشون میسره. میخوام مثل همون دوران کودکیت باشی و افکاری داشته باشی بدون هیچ محدودیتی…

تعریف قانون جذب به زبان ساده

تعریف قانون جذب

برای یک لحظه خودت رو مثل یک دکل مخابراتی فرض کن و فک کن بجای سر یک دیش فرستنده و گیرنده روی گردنت نصب شده. میتونی این تصویر رو مجسم کنی؟ خب هموطور که میدونی کار یک دکل مخابراتی دریافت و ارسال امواج هست. از کجا به کجا؟ دریافت از یک نقطه معلوم و ارسال به نقاطی نامعلوم. مغز آدمیزاد دقیقا مثل همین دکل عمل میکنه و قدرت این رو داره که امواجی رو به تمام دنیا ارسال کنه و امواجی مشخص رو از یک یا چند نقطه مشخص دریافت کنه. نمیخوام تعریف قانون جذب رو اونقدر تخصصیش کنم که ازش زده بشی. بنابراین روی این قضیه خوب فکر کن تا هضمش کنی. یه مثال میزنم.

چند بار تاحالا برات پیش اومده که شخصی رو ببینی سرما خورده یا به یک مشکلی دچار شده و یهو یه ترسی تو دلت میافته و برای یک لحظه خیلی زودگذر خودت رو در وضعیت همون شخص دیدی. و طولی نکشیده که تو هم به همون مشکل یا بیماری دچار شدی. همه ما خواه و ناخواه این مسأله رو نه یک بار بلکه چندین بار در طول زندگیمون تجربه کردیم. این همون قوه قانون جذبه که باعث میشه چیزی به سمتت کشیده بشه.

بعبارتی تو با فکرت یک درخواستی رو که از تمام وجودت نشأت گرفته با قدرتی فوق العاده بالا به سمت کائنات ارسال میکنی و جواب درخواستت در مدتی نامعلوم اما کوتاه مدت، بهت برمیگرده. در فرهنگ های مختلف تعریف قانون جذب به شیوه های مختلفی ارائه شده و هر ملتی اون رو به یک نحوی میشناسه. حتی در قرآن به کرات به این مسأله اشاره شده ولی ما خیلی ساده از کنارش گذشیتم و اجازه دادیم گرفتاریهای زندگی ما رو درون خودش غرق کنه.

خب ممکنه برات سوال پیش اومده باشه حالا که تعریف قانون جذب رو تا حدودی میدونم، چطوری میشه از قانون جذب برای رسیدن به هر چیزی بصورت هدفمند استفاده کرد. عجله نکن، هیچ چیز یک شبه قابل دستیابی نیست مگر ثروت باد آورده! در ادامه‌ی سلسله مقالات قانون جذب در ثروت آموز و کتابهایی که در آینده ارائه میشه، به جزئیات بیشتری می پردازم، و تکنیکهای بسیار مؤثری رو برای مطالعه قرار میدم که حتماً ازشون نتیجه خواهی گرفت.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.