دستیابی به رویاها

وقتی چند کتاب درباره قانون جذب و دستیابی به رویاها میخونی ، اگه هنوز به درک صحیحی از این قانون نرسیده باشی و مطلب و منظور نویسنده رو نگرفته باشی، بدون شک با یک نیشخند از خودت میپرسی یعنی میشه به هر رویایی رسید؟ یعنی یکی میتونه از ته یک روستا بلند بشه و یه روزی رئیس جمهور یک کشوری بشه؟ و اینجاست که به نوشته های کتاب و افکار نویسنده شک میکنی و میگی قانون جذب و باور و اینا همش یه مشت داستانه برای پول پارو کردن…

نه دوست عزیزم اشتباه نکن. بدون شک قانون جذب کاملا صحت داره و افراد زیادی در دنیا به این شیوه دارن زندگی میکنن و از ندگی لذت میبرن. منتهی این فکر افراد هست که از درک این قانون عاجزن و معتقدن برای دستیابی به رویاها باید سخت کار کرد، سرمایه فراوان داشت و آدم باید خوش شانس باشه… بزار یه نصیحت برادرانه بهت بکنم. اگه قراره با همین افکار عوام گونه این مطلب یا هر مطلب دیگه ای در این باب رو بخونی، بهت پیشنهاد میکنم صفحه سایت رو ببندی و کلا دنبال این بحث ها رو نگیری. تو اینجایی چون اصلا به پای خودت نیومدی. تو اینجایی چون در اعماق وجودت باور داشتی که یه راهی غیر از این راههای معمول باید باشه و بدنبال جواب گرفتن اومدی اینجا. و کی تو رو آوردت؟ باور کنی یا نه، من میگم خدا آوردت تا این مطلب رو ببینی و به جواب برسی. پس افکار قبلیت رو دور بریز و ذهنت رو آماده پذیرش یک روش جدید کن.

چرا ما معتقدیم که دستیابی به رویاها با قانون جذب امکان پذیره؟ چون تجربه ش کردیم. نه یک بار ، نه دو بار، بلکه بارها و بارها تجربه ش کردیم. همونطور که قبلا هم در مقالات قبلی اشاره شد، ذهن ما سرشار از انرژیه و مثل یک دکل مدام در حال ارسال و دریافت امواجه. اما این امواج کجا میرن؟

نحوه کارکردن ذهن چطوره؟ این مطلب رو بخون

بزار اول برات مشخص کنم که چه نوع رویایی دست یافتنیه. یه مواقعی هست که مثلا به یک مدل ماشین خیلی گرون قیمت فکر میکنی و خودتو تجسم میکنی که سوارش شدی و اینطرف و اونطرف میری و حسابی بهت خوش میگذره. ولی چند دقیقه بعد به خودت میای و میگی، هه! من کجا و اینجور ماشینها کجا!؟ اینا مال از ما بهترونه و بلافاصله ضمیر ناخودآگاهت شروع میکنه به سرزنش کردن و آنالیز وضعیت موجود فعلیت و هی نهیب میزنه بهت که هی به خودت بیا، دست بردار از خیالپردازی…

خب این کاملا مشخصه که این رویا یک خیال خام بیش نیست و هرگز بهش نمیرسی، چرا؟ چون خودت اینطور میخوای، تو خودت رو لایقش نمیدونی و اصلا در مسیرش هم قرار نمیگیری که بهش برسی. وقتی تو به خواسته خودت توجه نکنی دنیا هم نخواهد کرد.

اما حالا اگه برعکس این قضیه اتفاق بیافته و هر چیزی رو که بهش فکر میکنی و رویاش رو داری، به خودت میای و یه مشت به زمین و دیوار میکوبی و میگی من بهش میرسم، من بالاخره این ماشین رو میگیرم، من میتونم… این چیو نشون میده؟ این نشون میده که تو برای دستیابی به رویاها حاضری مسیری که دنیا برات میسازه طی کنی. چرا دنیا برات این مسیر رو میسازه؟ چون تو میخوای! از کی؟ از خودت میخوای… از خودت….

لابد میپرسی مگه من کی ام !!؟ دوست خوبم. تو عزیز دردانه ی الله هستی. تو تنها موجودی هستی که خدا باهات خلوت میکنه و همیشه منتظره تا بهش ابراز احساسات کنی. تو همون موجود نازنینی هستی که داری در عالم خداوند زندگی میکنی و بخشی از وجودشی. چطور فکر میکنی که اگر چیزی رو بخوای بهت نمیده؟! چطور؟ باور کن دستیابی به رویاها همونقدر آسونه که رفتن سر یخچال و خوردن یک لیوان آب آسونه.

برای دستیابی به رویاها نشونه ها رو دریاب

وقتی رویایی در سر داری، و شب و روز مدام بهش فکر میکنی و باهاش زندگی میکنی، امواج حاصل از این خواستن که به کل عالم مخابره میشه، در بازگشت راه هایی رو برات میسازه که شامل موقعیت های شغلی، ارتباطات جدید، تحت تاثیر قرار گرفتن اطرافیان و خیلی از چیزهای دیگه میشن. این نشانه ها منتظرت نمیمونن بلکه میان و میرن و تو به سرعت از وسطشون عبور میکنی، پس باید حواست باشه که از دستشون ندی. وقتی مسیرها ساخته بشن و تو بهش چنگ بندازی و بگیریش، هر مسیر بعد از مسیر بعدی ظاهر میشه برای دستیابی به رویاها و خواسته هات یاریت میکنن.

چطور این اتفاق میافته؟

شاید بارها دیده باشی که فردی در اوج فقارت، بدبختی یا اصلا حتی یک فرد خوشبخت، یک شبه موقعیت فوق العاده ای رو بدست آورده که میتونه یک پول کلان باشه یا فرصت شغلی خوب و… خب این از دیدگاه تو ممکنه شانس باشه و پیش خودت میگی فلانی عجب خوش شانسه، یه شبه پولدار شد! اما اون شخص این عقیده رو نداره. اون خواسته که بهش داده شده، در مسیر درستی قرار گرفته و به مرور به اون نقطه پیروزی رسیده اما از نگاه تو یک شبه این اتفاق افتاده.

پس اگه اینبار دید یه نفر از ته یک روستای دور افتاده خودش رو برای رئیس جمهور شدن کاندید کرد و واقعاً هم رئیس جمهور شد اصلا تعجب نکن. چون اون شانس نیاورده. اون خواسته که رئیس جمهور بشه. تو هم بخواه، برای دستیابی به رویاها با طلب کنی.

امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشی. دوست عزیزم این مطالب تماما از اعماق قلبم و باورم برات نوشته میشه چون باور دارم که تو با خوندنش بلند میشی و تصمیم میگیری تا افکارت رو اصلاح و تقویت کنی و برای رسیدن به اهدافت از همین لحظه در کنار ثروت آموز دوش به دوش حرکت میکنی. روهایات رو فراموش نکن. اونها تنها داشته های واقعی تو هستن.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.