درک قانون جذب

احتمالا دوره های زیادی در خصوص قانون جذب دیدی یا شنیدی اما در بکارگیری قانون جذب ممکنه به مشکل خورده باشی. بارها توسط اساتید مدرس موفقیت در مورد قانون جذب صحبت شده و اینکه تا این قانون درک نشه قابل استفاده نخواهد بود. در ادامه این مطلب میخوام کمکت کنم تا مشکل درک قانون جذب رو برطرف کنی.

در مورد تعریف قانون جذب قبلاً در یک مطلب جداگانه توضیحاتی دادم و تعریفش کردم. بد نیست یک نگاهی هم به اون مطلب بندازی. آدمها استعدادهای مختلفی دارن و چه تحصیل کرده و چه بی سواد، ممکنه در یک زمینه خاصی استعداد ذاتی پیدا کنن. بعنوان مثال یک کودک نابغه رو در نظر بگیر، این بچه از سن 4 سالگی قادر به درک مسایل ریاضیه چون قدرت درک اعداد و معادله رو داره. اصلا شاید دست خودش نباشه ولی ذهنش در راستای درک ریاضی داره عالی عمل میکنه. یا چرا اصلا جای دوری بریم!؟ همونطور که قبلا اشاره کردم خود بنده از دوران بچگی به الکترونیک علاقه مند بود و بدون اینکه حتی اسم و کاربرد درست قطعات رو بلد باشم، قادر بودم عیب دستگاه رو تشخیص بدم و تعمیرش کنم. نمیدونم از کجا اما احساس میکردم که خود دستگاه داره به من میگه که کجا مشکل داره. بزرگتر که شدم فهمیدم درک من از الکترونیک به گونه ای هست که میتونم با نگاه کردن به یک برد الکترونیک نحوه کارکردش رو بفهمم و جای مشکل دار رو پیدا کنم. در مورد درک قانون جذب هم قضیه به همین شکله اما چون محسوس نیست کمی سخت تر به نظر میاد.

باز هم یک مثال از خودم میزنم. در یک دوره ای که طراحی سایت به تازگی باب شده بود، علاقه زیادی داشتم به یادگیری HTML . اما هرچی مطالعه میکردم، هرچی تمرین میکردم باز هم هیچی نمیفهمیدم. مدتی گذشت و تکنیک جدیدی در کنار طراحی با نام CSS اومد و کار رو برای من سخت تر کرد. باز هم تمرین و تمرین و تمرین ولی بی فایده بود. تا اینکه یک شب خیلی اتفاقی آموزشی رو از اینترنت پیدا کردم که فقط نیم ساعت بود و مقدمات HTML و CCS رو شرح میداد. با اینکه همه چیز تکراری بود و بارها قبلا از زبان دیگران شنیده و خونده بودم، نمیدونم چه اتفاقی توی اون نیم ساعت افتاد که به یک باره تمام آموخته هایی که مدتها قبل در این خصوص در ذهنم انباشه شده بود، همگی برام قابل درک شد. و بدون اینکه نیاز به دیدن نتیجه کار داشته باشم، شروع کردم به کد نوشتن از حفظ و جالبتر اینکه بدون خطا پیش میرفتم.

چه اتفاقی افتاده بود؟ درک من از موضوع به یک باره شکفته بود و اونجا من متوجه شدم که نحوه بیان اشخاص در شرح چیزی میتونه متفاوت باشه و نتایج متفاوتی روی ذهن افراد داره. درک قانون جذب هم از این قاعده مستثنی نیست و تنها به سه نکته بستگی داره. مطالعه کن، تحقیق کن، تمرین کن. در نهایت در یک جایی متوجه قضیه میشی و درکش میکنی.

مشکل دیگری که در درک قانون جذب وجود داره و گریبانگیر بسیاری از افراد هست، اینه که در سیستم نظام باورهاشون اختلالاتی هست. در یک کلام، باور های غلط گذشته که در ضمیرشون نقش بسته باعث شده نتونه قدرت وجودی قانون جذب رو باور کنه. اگر تو هم جزو این دسته از افراد هستی که در زمینه باورهات مشکل داری، توصیه ای که بهت میکنم اینه که به خاطرات گذشته ت برگردی و از کوچکترین دست آوردهات تا بزرگترینش یه لیست تهیه کنی.

منظور از دست آورد از یک مداد و پاک کن که در دوره ابتدایی به دست آوردی تا شغل فعلیت و هر چیزی میتونه باشه. بعد از اینکه لیست مورد نظر رو تهیه کردی، به تک تک اونها فکر کن که چطور شد اون چیز رو به دست  آوردی… چه زنجیره ای از اتفاقات پیش اومد که باعث شد تو صاحب اون خواسته ات بشی. میزان خواسته قلبیت چقدر بود که بدستش آوردی… فهمیدن همین نکات باعث میشه به این باور برسی که یک روزی باور داشتی که به اون خواسته ات میرسی و براش پافشاری کردی. و همون باورت، از طریق قانون جذب اون خواسته رو به تو نزدیک کرد و بهت رسونده. همین. درک قانون جذب به همین شکل امکانپذیره. وقتی نمونه های قدیمی که در زندگیت اتفاق افتاده رو به یاد بیاری مسلماً الان هم همون قانون جذب به کارت خواهد اومد.

امیدوارم این راهکار برای درک قانون جذب برات کاربرد داشته باشه و ازش نتیجه بگیری. اگر نتیجه گرفتی یا نگرفتی حتما از بخش نظرات پایین همین پست با من در میون بزار. من اینجام که کمکت کنم تا موانع رو از سر راهت برداری.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.