تعریف ان ال پی

ذهن انسان سرشار از شگفتی و پیچیدگیست. از بدو ظهور انسان همیشه علومی برای راهنمایی و گسترش ذهن بشر به وجود آمدن و از طریق شخص یا اشخاصی در اختیار دیگران قرار گرفتند. ما میدانیم که در زمانهای بسیار دور انسان دارای شعور و درک زایدالوصفی بوده و قادر به حل مسائلی بود که امروزه از عهده انسان خارج است. اگر کمی به گذشته نگاه کنید آثار آن را خواهید دید. مانند بکارگیری ریاضیات پیشرفته در ساخت و ساز شهرها و بناهای باستانی. ولی از آن جایی که دنیا همیشه در حال تغییر است، شرایط محیطی و اقلیمی و پیشرفت تکنولوژی باعث شد تا انسان استعداد های زیادی را به باد فراموشی سپرده و برسد به جایی که غرق گرفتاریها و محدودیت های ذهنی خود شود. و باورهایش به بدترین شکل ممکن در هم شکسته شود. اما از آنجایی که برای هر دردی درمانی وجود دارد، امروزه نیز برای درمان باورهای غلط و ذهن های مغشوش روشی ابداع شده که آن را ” ان ال پی ” می نامیم. در ادامه به تعریف ان ال پی بصورت کامل خواهیم پرداخت.

ان ال پی که برگرفته از Neuron Linguistic Programming به معنای زبان برنامه نویسی عصبی می باشد بعنوان یکی از جدیدترین شیوه های تغییر تفکر کاربرد دارد. اگر بخواهیم اوج کاربرد NLP را خیلی خلاصه شرح دهیم میتوان به این مورد اشاره کرد که با ان ال پی می توان حتی ذهن یک فرد مجنون را بازسازی نموده و با اصلاح سلامت عقلی وی را برگرداند.

همه شما درباره قانون جذب، تغییر باور، هدف گذاری و بسیاری موارد از این دست را بارها و بارها شنیده اید و شاید هم به کار برده اید اما پس از مدتی بدلیل نتیجه نگرفتن دست از تلاش کشیده اید. در تمام سمینارها، مجلات، کتابها و وبسایت های موفقیت و انگیزشی همیشه این موارد گوشزد میشود اما چیزی که گفته نمی شود این است که چگونه و به چه طریقی آن را انجام دهید.

فرض کنید بنده از شما بخواهم برای راندن یک هواپیما بجای خلبان بنشینید و از پشت تلفن به شما بگویم که بسیار خب موتورها را روشن کنید و حرکت کنید.. مسلماً شما که از خلبانی هنوز چیزی نمیدانید، به شدت دچار استرس خواهید شد و حتی در همان مرحله اول یعنی روشن کردن موتورها گیر خواهید کرد. زیرا من اصلا به این نکته که دکمه روشن کردن کجاست هیچ اشاره ای نکردم.

علم ان ال پی شما را به سفری شگفت انگیز به درونتان خواهد برد. و شما را با تمام جزئیات ذهنی تان و لایه های آن آشنا خواهد کرد.  ان ال پی به شما کمک میکند تا جای دکمه ها و کاربرد آن ها را در مغزتان یاد بگیرید. و به نوعی با نقشه کامل جسم و روحتان آشنا شوید. و سلول به سلول خودتان را بتوانید مدیریت نمایید.

در ادامه تعریف ان ال پی باید به این نکته اشاره نمایم که این رشته دارای تکنیک های سیاه نیز می باشد و ما آن را به کار نخواهیم برد، در این حالت شما می توانید حتی ذهن دیگران را و رشته افکارشان را بخوانید و رفتارها و واکنش های اطرافیان را به نفع خودتان تغییر دهید. چیزی که سعی دارم به شما بگویم نوعی جادو یا کار عجیب نیست. تنها شناختن نحوه عملکرد مغز است. دقیقاً همانطور که یک فرد قفل ساز تنها با دیدن ظاهر یک قفل می تواند پی به درون آن ببرد، شما نیز پس از آموختن این علم خواهید توانست به دندانه ها داخل ذهنتان پی ببرید و با کلیدی که خودتان برای آن می سازید آن را باز کرده و هر چیزی را دستخوش تغییر کنید.

با امید به اینکه توانسته باشم تعریف ان ال پی را بصورت ساده تقدیمتان نمایم، در مباحث آینده تکنیک ها و موارد پیشرفته ای را برای تغییر ذهن ارائه خواهیم نمود که بسیار کارساز و اثربخش خواهد بود.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.