ارتباط ترس با اتفاقات بد

دنیای ما دنیای امواج و انرژیه و هیچ نقطه ای در جهان رو نمیتونی پیدا کنی که تحت تأثیر انرژی اطرافش نباشه. انرژی ها از طرق مختلفی منتقل میشن. انرژی گرمایی ، انرژی سرمایی، انرژی احساسی و… در مطلب قبلی که در خصوص نحوه کار ذهن صحبت کرده بودیم این سوال ایجاد شد که چرا همیشه اتفاقات بد سریعتر رخ میده تا اتفاقات مثبت؟ طبق قولی که داده بودیم در ادامه این مطلب به بررسی موضوع ارتباط ترس با اتفاقات بد می پردازیم.

همونطور که میدونی ما ادمها احساسات مختلفی رو در وضعیت های متفاوت تجربه میکنیم و همین احساسات باعث میشن تا ارتباط ما با دنیای اطراف برقرار بشه. بعنوان مثال اگر کسی رو که دوستش داری، وقتی جلوی راهت سبز میشه، بی اختیار لبخند میزنی. احساس خوب و شادی بخش موجب واکنش های شیمیایی در مغزت میشه و در نتیجه با لبخند ظاهر میشه. همین لبخند انرژی رو به سمت مقابل ارسال میکنه و شخص مقابل هم همون واکنش یعنی احساس خوب رو تجربه میکنه و در نهایت لبخند میزنه. و در نهایت ارتباط بین دو نفر شکل میگیره.

در خصوص بقیه احساسات آدمی هم به همین شکل هست. اما سطح تولید انرژی در حسی بسیار متفاوته. که در این بین حس ترس چون از قبل برای ذهن تعریف شده انرژی قوی تری داره. ارتباط ترس با اتفاقات بد به نوعی یک معضل تلقی میشه اما خود ترس به عنوان یک وسیله دفاعی برای مغز هر جانداری تعریف شده تا با درک موقعیت بتونه تصمیم به دفاع از خودش و یا تصمیم برای نجات از موقعیت دشوار بگیره.

اما از اونجایی که ما در مبحث موفقیت و کسب ثروت داریم فعالیت میکنیم و قراره که کاری کنیم تو به ثروت بی نهایتی دست پیدا کنی، باید ارتباط ترس با اتفاقات بد رو به نوعی آنالیز و در نهایت مدیریتش کنیم که تصمیم سرخود توسط ضمیر ناخودآگاه گرفته نشه. بعبارتی ساده تر، وقتی میترسی، قدرت تصمیم گیریت مثل اینه که خلبان هواپیما رو روی هدایت خودکار بذاره. مثلا با دیدن یک موجود عجیب ممکنه بدون اینکه فکر کنی، پا به فرار بزاری اما با مدیریت ترس هات میتونی تصمیم دیگه ای بگیری. بعبارتی از حالت هدایت خودکار در بیاری.

اما اتفاقات بد چطور؟ اتفاقاتی که اصلا دور و برت هم شاید نباشن و از کیلومترها اونطرف تر دامنت رو میگیرن. اینجا برای فهمیدن موضوع ارتباط ترس با اتفاقات بد میرسیم به مبحث انتقال انرژی. امیدوارم در طی مباحث قبلی به قدرت انرژی درونی خودت پی برده باشی که چقدر میتونه قوی باشه. وقتی ترس از یک رخداد داشته باشی این موج ترس به حدی قویه که به یکباره شعاع بسیار بزرگی در اطرافت رو در بر میگیره و با توجه به اینکه روی باورپذیریت تأثیر میزاره باعث میشه اتفاقی که ازش وحشت داری رو سریعاً تجربه کنی.

در یک مثال ساده تر از ارتباط ترس با اتفاقات بد میتونم به موضوع مسافرت اشاره کنیم. بعنوان مثال قصد مسافرت داری ولی بی دلیل یا بادلیل از یک نقطه از مسیر میترسی و همیشه پیش خودت میگی، میدونم اگه برسم اونجا یه بلایی سرم میاد… حس قوی ترس این باور رو به ضمیر ناخودآگاهت القاء میکنه و در نتیجه وقتی به مکان مورد نظر میرسی و با حادثه ای مواجه میشی در جواب به خودت میگی، میدونستم این اتفاق میافته، میدونستم… دلم شور میزد!! دقیقا به این خاطره که خودت اون اتفاق بد رو به وجود آوردی و بدون اینکه بخوای زنجیره ای از تغییرات رو توسط انرژیت خلق کردی تا در اون نقطه اون اتفاق شکل واقعی به خودش بگیره.

بنابراین در مبحث ارتباط ترس با اتفاقات بد به این مسئله رسیدی که ترس بزرگترین و قویترین تولید کننده سطح انرژی در ذهن موجوداته. و متأسفانه اگر مدیریت نشه به یک آفت مخرب تبدیل میشه و از یک زندگی خوب محرومت میکنه.

در مقالات بعدی انواع ترسها رو بررسی میکنیم و بهت یاد میدیم که چطور باهاشون مواجه بشی و حلشون کنی.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.