تفاوت فرد پولدار و ثروتمند

حس پول داشتن برای همه یکسان نیست.اغلب افراد پولدار وقتی پولی بدست میارن حس ترس و نگرانی بهشون دست میده چون احساس امنیت نمیکنن. اما افراد ثروتمند بحثشون جداست. شاید تا به الان به این فکر بودی که این دو قشر یکی هستن ولی در ادامه این مطلب تفاوت فرد پولدار و ثروتمند رو متوجه خواهی شد.

تعریفی از پول و ثروت

پول وضعیتش مشخصه و صرفا به همین سرمایه نقدی که در طول روز به دست میاریم و خرج میکنیم ، بهش پول میگن و شخصی که پول بسیار زیادی داره، لقب پولدار بهش تعلق میگیره. اما ثروت شامل فقط پول نمیشه. ثروت میتونه در یک زندگی پر از آرامش باشه، میتونه دانش سرشار یک فرد باشه، میتونه دارایی ها و املاک یک فرد باشه و در کل ثروت چیزیه که شخص با داشتنش حس خوب و امنیت پیدا میکنه. اصلا علت انتخاب نام ثروت آموز برای این سایت همین بوده که بتونی با کمک ما به ثروت برسی نه فقط به پول!!

تفاوت فرد پولدار و ثروتمند

یک فرد پولدار ممکنه علیرغم اینکه هیچ سواد و دانشی نداره، یک شبه با فروش یک قطعه زمین یا هر چیز دیگری به پول برسه و از فردای اون روز پولدار بشه. اما پولدار بودن به این معنی نیست که شخص تا اخر عمرش دیگه هیچوقت بی پول نشه. چرا که یک اتفاق، یک بیماری و… میتونه تمام پولش رو یک شبه بر باد بده. و برای اینکه باز هم بتونه پولدار بشه باید منتظر فروش یک چیز یا مطالباتش باشه.

اما یک فرد ثروتمند، با برخورداری از دانشی که داره و با توجه به اینکه قوانین جهان هستی رو میدونه در تمام زمینه ها دارای ثروت میشه. و چقدر خوبه که این مسئله رو درک کنیم مهمترین ثروت یک فرد، دانش است و بس! چون با داشتن دانش کافی در هر لحظه امکان بدست آورن پول و هر نوع دستاوردی ممکنه. افراد ثروتمند کسب و کارهای متعددی رو شکل میدن و با داشتن دارایی های بسیار زیاد خودشون رو بیمه میکنن و ترس از دست دادن مال و پول هرگز سراغشون نمیاد. چون باور دارن که با تکیه بر دانششون میتونن در هر تلاطمی دوباره پول بسازن و ثروتشون رو زیاد کنن.

مهمترین تفاوت فرد پولدار و ثروتمند در اینکه که افراد پولدار معمولا در یک وضعیت ثابتی گیر میکنن و همیشه احتمال تحلیل رفتن پول وجود داره. اما فرد ثروتمند همیشه رو به پیشرفته و به دنبال دستاورده نه صرفا زندگی متمولانه، و هر چقدر بیشتر به دست میاره، به آرامش بیشتری هم دست پیدا میکنه و هرگز نگران تمام شدن این ثروت نیست.

اینبار اگه ازت پرسیدن که علم بهتر است یا ثروت، بدون اینکه فکر کنی، بگو ثروت بهتره. چون اولا که اصل این سوال اشتباهست و در گذشته پول و ثروت رو یکی میدونستن و دوماً اینکه کسی که دنبال ثروت میره اول باید علمش رو بدست بیاره. ولی کسی که دنبال پول میره به علم خاصی نیاز نداره و صرفا با فروش چیزی میتونه پول کافی اما محدود به دست بیاره. چقدر خوبه که در تمام زمینه ها انسان بتونه ثروتمند باشه. بخصوص در اخلاق و دانش و اندیشه.

مدیر سایتAuthor posts

Avatar for مدیر سایت

بهنام رحیمی نژاد هستم. حدود 20 سال پیش اولین بار با قدرت ذهن و ایجاد ارتباط با جهان هستی و دست یابی به آرزوها، آشنا شدم. سالها در این زمینه تحقیق . مطالعه کردم و روز به روز آگاه تر شدم. در نهایت با کسب نتایج قابل قبول، تصمیم گرفتم که تجربیاتم را در سایت ثروت آموز در اختیار شما عزیزان قرار دهم. به لطف الله اینجا نقطه ای برای شروع دوباره و صراطی مستقیم به سمت موفقیت برای شما خواهد بود.

قابلیت ثبت نظر غیرفعال است.